Loading...

اخبار

مایکروسافت در حال نزول

نوشته شده در : 2022/07/27 - 00:00
گزارش‌های مالی شرکت مایکروسافت، چندان رضایت‌بخش نیستند و نشان می‌دهند این شرکت به کمترین میزان رشد درآمد رسیده‌است
سود سهام آن که آخرین بار، در سال 2016 باعث عدم رضایت تحلیل‌گران شده‌بود، مجددا به مقداری نا امیدکننده رسید. درآمد ویندوز مایکروسافت از طریق کاربرانی که به خریداری ویندوز برای رایانه‌های شخصی‌شان می‌پردازند، حاصل می‌شود. این درآمد، کاهش دو درصدی داشته‌است. علیرغم کاهش درآمد در بخش فروش ویندوز، در زمینه فروش دستگاه‌های سرفیس، موفقیت مالی قابل توجهی کسب کرده و درآمد حاصل از سرفیس‌ها، رشد ده درصدی داشته‌است. 
این افت مالی در حوزه بازی‌ها هم وجود داشته و فروش سخت‌افزاری کنسول بازی ایکس‌باکس که محصول مایکروسافت است، کاهش سه‌درصدی را تجربه کرده‌است. بخش نرم‌افزاری آن یعنی درآمد حاصل از بازی‌ها  و خدمات جانبی مربوط به آن هم وضعیت مشابهی را دارد و در مقایسه با سال گذشته، کاهش هفت درصدی داشته‌است.
مایکروسافت
مایکروسافت به عنوان یک ابر قدرت دنیای فناوری، از بخش‌های مختلفی به کسب درآمد می‌پردازد. علاوه بر ویندوز و ایکس‌باکس که در بالا از آنها یاد شد، فروش محصولات آفیس و همچنین خدمات ابری، بخشی دیگر از منابع کسب درآمد مایکروسافت هستند که خوشبختانه برخلاف بخش‌های دیگر، به لحاظ مالی، رشد خوبی را تجربه ‌کرده‌اند. درآمد مجموعه نرم‌افزاری آفیس و سرویس‌های ابری، رشد نه درصدی را تجربه کرده‌است و فعلا بر پلکان رشد قرار دارد.

نظر کاربران

سورنا ( 2022/07/28 - 06:44 ) :
0
عالی بود

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!